Obchodní podmínky
Obchodní podmínky pro e-shop Pajmi.cz
1. Úvadní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "Obchodní podmínky") upravují práva a povinnosti mezi společností RetailPro Installations s.r.o., se sídlem Evropská 516/10, 160 00 Praha - Dejvice, IČ: 19664966, DIČ: CZ19664966, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 389884 (dále jen "Prodávající") a zákazníkem (dále jen "Kupující") při prodeji zboží prostřednictvím internetového obchodu Pajmi.cz (dále jen "E-shop").
1.2. Kontaktní údaje Prodávajícího:
E-mail: info@pajmi.cz
Bankovní účet: 131-1525840277/0100
IBAN: CZ6701000001311525840277
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
2.1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím E-shopu jsou závazné. Odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
2.2. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky Prodávajícím, které je zasláno na e-mailovou adresu Kupujícího.
3. Cena zboží a platební podmínky
3.1. Ceny zboží uvedené v E-shopu jsou konečné a zahrnují všechny poplatky. Prodávající není plátcem DPH.
3.2. Kupující může cenu zboží uhradit:
Bankovním převodem na účet Prodávajícího
Platební kartou online
Dobírkou
- Hotově při osobním převzetí
4. Dodací podmínky
4.1. Zboží je doručováno přepravními službbami do 2–4 pracovních dní, pokud není u zboží uvedeno jinak.
4.2. Cena dopravy je uvedena v nákupním košíku a závisí na zvoleném dopravci.
5. Odstoupení od smlouvy
5.1. Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu.
5.2. Právo na odstoupení nelze uplatnit v případě zboží vyrobeného podle přání Kupujícího (např. personalizované dárky, gravírované fotografie), dle § 1837 Občanského zákoníku.
5.3. Kupující může odstoupení oznámit e-mailem na info@pajmi.cz nebo písemně na adresu sídla.
6. Reklamační podmínky
6.1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu.
6.2. Reklamace bude vyřízena do 30 dní od jejího uplatnění.
6.3. Reklamace se uplatňuje e-mailem na info@pajmi.cz nebo písemně.
7. Ochrana osobních údajů
7.1. Prodávající zpracovává osobní údaje v souladu s platnou legislativou a GDPR. Podrobné informace jsou uvedeny v dokumentu "podmínky ochrany osobních údajů" na webu Pajmi.cz.
8. Mimosoudní řešení sporů
8.1. Spotřebitel má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 9. 4. 2025.
9.2. Právní vztahy se řídí právem ČR.
9.3. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Platné znení je vždy dostupné na webu Pajmi.cz.