Laserové gravírování Pajmi.cz

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro e-shop Pajmi.cz

  1. Úvodní ustanovení
    1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi Pavlem Pajmou, se sídlem Jiřího Wolkera 400, 273 01 Kamenné Žehrovice, IČO: 03639291, DIČ: CZ9201300724 (dále jen „Prodávající“) a zákazníkem (dále jen „Kupující“) při prodeji zboží prostřednictvím internetového obchodu Pajmi.cz (dále jen „E-shop“).

1.2. Kontaktní údaje Prodávajícího:
E-mail: info@pajmi.cz

Bankovní účet: 2000480072/2010 (Fio banka)
IBAN: CZ7320100000002000780042

  1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
    2.1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím E-shopu jsou závazné. Odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
    2.2. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky Prodávajícím, které je zasláno na e-mailovou adresu Kupujícího.

  2. Cena zboží a platební podmínky
    3.1. Ceny zboží uvedené v E-shopu jsou konečné a zahrnují všechny poplatky. Prodávající je plátcem DPH.
    3.2. Kupující může cenu zboží uhradit:

  • bankovním převodem na účet Prodávajícího,

  • platební kartou online,

  • dobírkou,

  • hotově při osobním převzetí.

  1. Dodací podmínky
    4.1. Zboží je doručováno přepravními službami do 2–4 pracovních dní, pokud není u zboží uvedeno jinak, nebo se nejedná o zboží připravované zakázkovou výrobou.
    4.2. Cena dopravy je uvedena v nákupním košíku a závisí na zvoleném dopravci.

  2. Odstoupení od smlouvy
    5.1. Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu.
    5.2. Právo na odstoupení nelze uplatnit v případě zboží vyrobeného podle přání Kupujícího (např. personalizované dárky, gravírované fotografie), dle § 1837 Občanského zákoníku.
    5.3. Kupující může odstoupení oznámit e-mailem na info@pajmi.cz, nebo písemně na adresu sídla.

  3. Reklamační podmínky
    6.1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu.
    6.2. Reklamace bude vyřízena do 30 dní od jejího uplatnění.
    6.3. Reklamace se uplatňuje e-mailem na info@pajmi.cz, nebo písemně.

  4. Ochrana osobních údajů
    7.1. Prodávající zpracovává osobní údaje v souladu s platnou legislativou a GDPR. Podrobné informace jsou uvedeny v dokumentu „Podmínky ochrany osobních údajů“ na webu Pajmi.cz.

  5. Mimosoudní řešení sporů
    8.1. Spotřebitel má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.czza účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.

  6. Závěrečná ustanovení
    9.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 9. 4. 2025.
    9.2. Právní vztahy se řídí právem ČR.
    9.3. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Platné znění je vždy dostupné na webu Pajmi.cz.